VR korvaa aina palveluissaan olevat virheet

26.10.2012 03:10
Kuluttajaliitto on julkaissut tänään tiedotteen, jonka mukaan VR ei korvaa palveluissaan olevia virheitä. VR haluaa oikaista tämän tiedon. VR korvaa aina tuotteissaan ja palveluissaan olevat virheet. Myös tiedotteessa mainituissa tapauksissa, joissa asiakas on epähuomiossa ostanut vääräntyyppisen sarjalipun. VR tarjoaa kahdenlaisia sarjalippuja. Toisella voi matkustaa kaikissa junissa, toisella vain pika- ja taajamajunissa. Asiakkaan on sarjalippua automaatilla tai verkkokaupassa ostaessaan valittava näistä kahdesta vaihtoehdoista sopivin. Jatkossa automaatteja ja verkkokauppaa kehitetään ohjaamaan asiakasta paremmin valinnassa. Mikäli asiakas on ostanut itsepalvelukanavasta vääräntyyppisen sarjalipun, hän saa hyvityksen tai sopivamman lipun ottamalla yhteyttä VR:n asiakaspalveluun. VR pahoittelee sarjalipun ostamisen yhteydessä automaateilla ja verkkokaupassa ollutta epäselvää ohjeistusta.

Uutisarkistoon